субота, 20 жовтня 2018 р.


Дата:                                                                                                Клас: 8
Тема: Моя улюблена група
Мета:
·        продовжити знайомство з темою «Музика. Музичними стилями, напрямками, удосконалювати навички роботи з текстом, ввести нові лексичні одиниці, вчити їх правильно артикулювати, тренувати навички вживання минулого завершеного часу, обговорювати можливості замовлення квитків онлайн
·        розвивати логічне мислення, оперативну пам'ять, здатність порівнювати, класифікувати та узагальнювати.

·        виховувати і формувати терпиме відношення і повагу до думки і стилю життя інших людей, пояснювати правила поведінки у закладах культури.
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати: називає свою улюблену групу, складає речення у минулому завершеному часі, обговорює можливості замовлення квитків онлайн.     
Обладнання:
Хід уроку
І Організаційний момент
1.     Привітання
-         Good morning ladies and gentlemen. I’m glad to see you.
2.     Оголошення теми і мети уроку
-         (Look at the video and tell what topic of our lesson is will be?)
-         Today we shell speak about favorite band, learn new words, repeat words and grammar Past Perfect   work with text, listen to the opinion of the other people, talking about music
3.     Уведення в іншомовну атмосферу
  Make a poem     
1)    Look at  and try to write your own rap and read it.
My rap
____________ is my name
____________ is my game
____________ is my land
               And ________ is my favorite band

II Основна частина уроку
4) Check up
4.1. Перевірка домашнього завдання
4.2. Учні діляться на дві команди і мають назвати як найбільше слів з теми музика.
4.3. Put the sentences into Past Perfect Tense
1. The stage … decorate in blue and pink
2.  The album … introduce in 1984
3. Their first single… record in 2009
4. The bends name … change to the Beatles
5. The concerts … start last year.
6. Their lyrics … love by many.
5. Vocabulary Revision
1) Meaning -  нахилятися, подати руку, вийти
2) Form читають за вчителем
3)Practices  Впр 1 с 156
6. Розвиток навички аудіювання\ письма
Впр 1 с 156 – слухають текст та виконують тест
1.     Jon and Terry had a … weekend
a)     terrible b) wonderful c) so-so
2.     They went to the … .
a)      Theatre b) cinema c) concert
3.     The performance started at... o’clock.
a)     six b) three c) nine 
4.     The boys were allowed to …
a)     sit at the stage b) stand front of the stage c) sing with their favorite band
5.     The singer told the boys to …
a)     enjoy the sow b) sing along c) dance
6.     John was happy because …
a)     he watched the men who set up a sound system
b)    he had talked to his favorite singer
c)     he talked to Lilly and Chris
-         Pupils check the task each other        
7.     Розвиток навички читання
Впр 1 с 156 – читають текст в ролях з перекладом
8.     Розвиток навички говоріння 
Впр 2а с 157  дати відповіді на запитання. Pupils put question to each other and check the answers.
III Підсумок уроку  
1.     Домашнє завдання – скласти розповідь про улюблену групу     
 My favorite bands is …(назва).  I like it because … (funny, grate, interesting, energetic)There are some songs that really crush me, … (назва пісні). Really gets to me, and then the feels train hits me.
2.     Reflection
-         On your desk you note and on the blackboard you see  squeak key put the read note if like this lesson, green if you like it so – so and blue if you don’t like the lesson
-         What interesting you learn on the lesson?
-         What was difficult?
-         Have you any question to me? 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Professions of family member 5 form

Topic : Professions of family member   Learning outcomes to practice the name of profession; to present a grammar _s; -es in present...