неділя, 21 жовтня 2018 р.

Лінійка


Лінійка на відкриття тижня англійської мови

Учень 1 Attention, attention!
Учень 2 Увага, увага!
Учень  1 At last we have an English week at school No. 6!
Учень  2 Нарешті в Сарненській  загальноосвітній школі № 6 – тиждень англійської мови!

Учень  1 It`s a good opportunity to practice the language of the world.
 Учень 2 Це чудова можливість для практики найпоширенішої мови світу.
Учень  1Because there are 350 million English native-speakers.
Учень 2 Адже у світі близько 350 мільйонів людей є носіями англійської мови.
Учень  1English is the second language for 300 million people.
Учень 2 300 мільйонів, для котрих англійська – друга державна мова.
Учень  1About billion people learn English as a foreign language.
Учень 2 І близько мільярда людей вивчають англійську мову як іноземну.
Учень  1 50% of contracts are written in English.
Учень 2 50% всіх угод у світі укладаються англійською мовою.
Учень  1This language is spoken by scientists, pilots, computer programists, statesmen and tourists.
Учень  2 Саме цією мовою говорять вчені, льотчики, комп’ютерні експерти, дипломати та туристи.Це – мова світу. І це – прекрасно!Це дає можливість побачити світ.Крім приємних подорожей, англійська допоможе вам в організації та в розвитку власної справи.
Тільки уявіть, з кількома людьми з шести мільярдів, що живуть на Землі ви зможете спілкуватися. Їх кількість – безмежна!
Друзі по всьому світу – це допомога у важких ситуаціях за кордоном, це тепла зустріч в аеропорту та нескінченні розмови у скайпі.
Знаючи мову, ви зможете дивитися фільми в оригіналі, слухати музику і розуміти, що співак хотів до вас донести, а також читати безліч цікавих книг та журналів, які не видали українською.
Учень  1 Don`t miss your chance! Study and practice!
Учень  2 Не проґавте свій шанс! Вивчайте та практикуйте!!!
Музика, іде королева із свитою
Гарі ПоттерI am Harry Potter. I am a Magician. The children of all countries  know and love me. If you want to read about me in original, please learn English!
Гарі Поттер. Я – Гаррі Поттер. Я – Чарівник. Діти всього світу знають і люблять мене. Якщо ви хочете прочитати про мене мовою оригіналу, будь ласка, вивчайте англійську мову.
Міккі МаусHello! I am Mickey Mouse. I live in Disneyland, in America. I have many friends. If you want to spend time with us, please, learn English and come to the USA.
Міккі Маус. Привіт! Я – Міккі Маус. Я живу в Діснейленді, в Америці. Я маю багато друзів. Якщо ви хочете познайомитися з нами, вчіть англійську мову і приїздіть до США.
Меррі ПоппінсHello! I am Merry Poppins. I am a magical English nanny. I can create adventures everywhere. If you want to know my secrets, learn English and read books about me!
Меррі Поппінс. Привіт! Я – Мері Попінс. Я – няня-чарівниця. Я вмію створювати пригоди скрізь. Якщо ви прагнете дізнатись мої секрети, вчіть англійську і читайте книгу про мене.
КоролеваGood morning! I am Elithebeth ІІ. Доброго дня. Я – Єлизавета ІІ.  Іменем країни, чию мову ми вивчаємо!
The United Kingdom of Great Britain & Northern Ireland.
Наказую:
– find English-learners;
виявити знавців мови;
– all citizens of Kingdom of School No. 6 must speak only English the whole week;
– усі жителі королівства  Сарненської школи № 6повинні висловлюватися мовою всесвітнього значення;
– to listen to her Majesty`s music and songs;
– протягом всього тижня слухати музику, мову і пісні країни її величності королеви.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Professions of family member 5 form

Topic : Professions of family member   Learning outcomes to practice the name of profession; to present a grammar _s; -es in present...